Showing posts with label Weekend Activity. Show all posts
Showing posts with label Weekend Activity. Show all posts

March 2, 2012

Dinner @ Madam Kwan

Posted by Azira at 3:55 PM 0 comments
Tetiba jer tekak nak makan kat Madam Kwan..
So, malam Isnin ajaklah hubby gi Alamanda..
Tak ramai pun org kat Madam Kwan..
Jom tgk apa yg kami melantak ..


Arjuna with daddy, pembuka cerita..

Cendol yg kaboommm.. Besttt...

French fries utk Dania dan juga abangnya..

Hehehe.. Saje je nk tunjuk... Ni sambal utk mkn mee udang...

Saya punya - Wantan Soup.. Saya suke!

Ni Arjuna punya-- Spageti Bolognese

Mee udang hubby punye...

Muka budak2 yg suka melantak...

Nanti bleh pi lagi...

February 12, 2012

Cuci Rambut

Posted by Azira at 11:26 PM 0 comments

Pagi Sabtu, slps bf kt kedai mamak, trus ke Hairven Saloon & Spa di Alamanda, dh booking since ari Jummat malam x sempat nk bwk Arjuna gunting rambut... Alang2 dh gunting rambut, cuci la trus... hehehe... First time ni...

Amboi Arjuna... Kelas gitu... Mommy kecik2 dulu pun x penah cuci rambut kt kedai... Cian adik, tengok ajelah abang kena gunting dan cuci rambut...







Hey you... See my new haircut..

Family Dinner @ Delicious OU

Posted by Azira at 10:35 PM 0 comments

Sabtu lepas...
Hubby blanje dinner @ Delicious OU...
Sempena meraikan besday MIL last week dan juga besday anak dara kami, Dania...
Semua adaik bradik hubby berkumpul...
Ni kali ke2 makan kt Delicious...
Seperti biasa Delicious ni tak penah lengang...
Orang sentiasa ada...



Suasana dalam Delicious yg menarik skali...




Kami ditempatkan di meja besar kt tengah2 restoran..
betul2 bawh lampu sarang burung yg cute itu..
Beli cake kecik utu MIL...
Untuk little Dania, jelly cake..
sedap gak,....





Antara menu yg diorder ari tu..






Wajah2 kegembiraan..








Bapa dan ibu mertua yg sangat sporting...


January 25, 2012

Cuti CNY - Day 2

Posted by Azira at 12:38 PM 0 comments

Hari ke-2.. Pagi tu selepas breakfast, bawak anak2 mandi kolam jap.. skejap aje.. nak pi water park macam mbazir pulok.. Mana taknya, bayo mahal2 tapi ni takut nak main, tu takut nak main.. Mandi kolam ni lg senang, x payah bayo papepun..  budak 2 bradik cam takut2 nak main2 dlm kolam, asyik dok main kt bibir kolam jer..
 




Tghari tu, lepas check-out kami ke Animal Safari Park.. Best gak kat situ.. Macm2 binatang ada.. Seronok si abang dpt tgk tiger, gajah, kuda, buaya dsbgnya.. Surprising, tak takut plak nk pegang binatang... Siap naik gajah lagi..

 Dapat tgk show Cowboy jugak...


 Nak tgk tiger, kena naik lorinya yg siap berjaring....
Bukan stakat tiger, giraffe, bear, buaya dan mcm lagi la..
gerun gak tgk tiger dari dekat..
besar giler...


Ehem.. ehem.. ehem..
jgn jeles yekkk....


Naik gajah..

 Tgk Show burung


Petang tu sebelum balik Putrajaya singgah jap umah bapa saudara hubby kt sebelah A-Famosa Resort..
Malam lepas maghrib dan makan barulah balik Putrajaya...
Alhamdulillah kami semua enjoy cuti kali ni..
Anak2 pun suka..
Nanti kita bercuti lagi yek...

 

MOMMY DANISH & DANIA Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez