October 15, 2009

Sungguh Mengerikan!!!!!

Posted by Azira at 4:27 PM
Tak senonoh!!! Ada jugak manusia yg sanggup buat kat kawan den macam ni.. Orang macam ni patut dilenyek dgn steamroll jer, baru padan!! (marah betul ni..)
Kesian kawan baik den, Jurra, yg mana gmbr2 anak kesayangan yg kiut, Maya yg dipostkan dalam blog beliau http://jurramo.blogspot.com dan juga http://jurra-sewcute.blogspot.com/ telah dicuri oleh pompuan yg tak bermoral dan tak bertanggungjawab dan dgn perasaan tak tau malunya mengaku Maya ni anak dia dalam blog dia http://nurrabecca.blogspot.com/.. eeee.. tak senonoh betul.. Siap masuk contest lagi.. Suka2 jer citer pasal nak dia dgn letak gmbr anak Jurra!! Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua.. Cuba lah baca komen2 sahabat2 Jurra dlm blog pompuan tu..
Ya Allah.. Semoga Kau Lindungi sahabat ku serta anaknya Maya dari perkara yg tidak diingini dan juga Jauhkanlah perkara sebegini dari menimpa diriku.. Aminn...

0 comments:

 

MOMMY DANISH & DANIA Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez