May 31, 2010

Danish Mandi Laut

Posted by Azira at 4:46 PM

Cuti Hari Wesak baru ni (28/05/2010), kami sekeluarga balik ke Kuantan.. So, ari Sabtu petang kami amik peluang bawak Danish mandi laut di Pantai Pelindung, Beserah... Sekarang ni kalu balik Kuantan, pegi ke pantai dan mandi laut ni dah menjadi acara wajib... Danish ni suka sangat mandi laut.. Berlari-lari, terlompat-lompat main air... Tak takut langsung dengan ombak... Harus lepas tu susah nak ajak Daniah balik... Petang tu, ajak la jugak sepupu2 Danish.. Sambil tengok2 Danish tu kami lepak2 la sambil makan keropok lekor dan pisang goreng... Best.... Daddy jer la yg dok melayan Dnaish di air...


Gelagat2 Danish



Sepupu2 Danish - Amir, Athirah dan Adam


Dania pulak, seperti biasa aktivitinya...


0 comments:

 

MOMMY DANISH & DANIA Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez