January 28, 2011

Dinner di Restoran Itallian Pizza Cyberjaya

Posted by Azira at 9:53 AM
Citer pasal makan lagi... Sebelum tu nak cite pasal Dania... Tetiba je Jumaat lepas mommy diberitahu yang taska Dania kena tutup selama seminggu (sampai 27 Jan 2011) due to HFMD... Dah ada budak yg bawak penyakit ni... Syukur alhamdulillah sampai sekarang Dania bebas dari HFMD.. Jadinya terpaksa la mommy amik cuti... 2 hari mommy cuti, 2 hari lagi tumpangkan Dania kat taska abangnya...

So masa cuti tu kebetulan pulak Dania kurang sehat, batuk n selsema... Bawaklah pi klinik Gomez kat Cyberjaya.. Tak sangka pulak dadanya penuh dgn kahak maka kenalah amik nabulizer pada waktu tu juga dan skali lagi di sebelah petang... Maka petang tu lepas daddynya balik keje, teruslah ke Klinik Gomez untuk amik nab.. Pastu kami pun makan2 la kat Restotan Itallian Pizza di situ... Tu la citernya... hehehehe.... Intro panjang gilerrr...

Cian budak tuuu...


Ni la menu kami ari tuuu..
Pink Guava


Chocolate Shake (Danish punya ni)



Mushroon Soup



Garlic Bread



Quarto Pizza



Spaghetti Bolognese

Maka, makanlah kami anak-beranak sampai kenyang.....

0 comments:

 

MOMMY DANISH & DANIA Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez