January 12, 2011

My Favourite Shoes

Posted by Azira at 3:38 PM
Mommy memang banyak jugak la koleksi (cesss... macam banyak sangat..) kasut opis ni... Macam2 brand ada - Carlo Rino, Sembonia, Clark, Lewre, Guess, Bonia dan semacam lagi la.... Tapi yg nak dok cite kat sini, dalam banyak2 kasut yg ada, hanya satu ni je yg mommy berkenan sangat dan sesuai serta selesa sangat2 untuk dipakai pi keje... Al-maklumlah, kaki mommy jenis kembang, mudah sakit kaki bila pakai kasut bertutup ni,, Dah jadi pegawai ni kenalah pakai kasut bertutup, baru nampak formal.. xkan nak pakai kasut bertali-tali pi mesyuarat... Eh..eh..eh.. melalut plak...

Ni la kasut yg mommy suka sangat pakai sekarang... Kasut Crocs.. Tak sakit kaki pun... Pi Alamanda jalan kaki pun tak sakit kaki... Kalu kasut lain harus ada beli selipar utk sampai ke opis balik... Kasut ni sesuai dipakai dengan semua baju mommy.. hehehe.. Sebenarnya ada kaler hitam, nanti mommy nak beli kaler hitam plak..



0 comments:

 

MOMMY DANISH & DANIA Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez