September 27, 2011

Sony PSP Untuk Arjuna

Posted by Azira at 11:28 AM
Semalam lunch hour, lari ke JJ Equine Park skejap dgn hubby semata-mata nk carikan Sony PSP utk Arjuna... Kesian kt Arjuna tkebil2 tgk cousinnya yg sebayar dgn dia syok main game Ultraman kt PSP.. Sekali sekala ada juga dpt pinjam main skejap tp pastu berebut-rebut plak... Kesian kan Danish, so mak n hubby decide nk belikan PSP utk dia... Lagipun Danish dok sebut gak nk game Ultraman... So, dapatla beli smlm.. Skrg ni price RM699 (4GB + Casing + game).. Mak kan suka kaler merah, so pilih la kaler ni tp mahal sket coz kaler limited edition.. RM729 tp hubby upgrade to 8GB ke tmbh RM50.... Penuh dgn game dalam PSP.. Yg penting Arjuna dok request game Ultraman dan BEN10...




Maka gembiralah hati yg terkira nak bujang mak ni dapat PSP... Ni la zaman skrg, zaman teknologi ICT ni... Budak umur 3 tahun pun dh pandai nk main PSP... Mak ni la dok tkial2 masih dok tak mahir main PSP... Dapat PSP main x henti2 smpi battery kong... Danish, Danish... xpelah.. Jnaji anak mommy happy... Tapi janji jgn notty2 tau...



Budak kecik ni jugak kesian x dapat apa2.. Cian Dania.. Mak pun x tau nk beli apa utk dia... Beli anak patung Dora pun wat tak tau je.. yg sibuknya nk main mainan abang dia je.... Nasib baik Dania x berebut PSP abangnya...

1 comments:

JALAN REBUNG on October 20, 2011 at 3:19 PM said...

salam zira,

wowww ..dah besar sang arjuna ..perghhh dah ada psp ...nanti leh uncle pinjam :)

 

MOMMY DANISH & DANIA Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez