November 4, 2010

Majalah Wajib Setiap Bulan

Posted by Azira at 11:13 AM
Semalam dok citer pasal Mingguan Wanita.. Hari ni mommy nak bebel plak pasal majalah yang WAJIB dibeli pada setiap bulan selain daripada Mingguan Wanita... Setiap bulan mommy peruntukkan lebih kurang RM50 untuk beli magazine ni... Majalah2nya adalah.....
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
ANJUNG SERI
IMPIANA
NONA
KELUARGA
PA&MA

Dah lama jugaklah mommy langgan majalah ni setiap bulan, since bujang dulu... Cuma mommy start langgan Pa&Ma bila mengandungkan Danish... Banyak info mommy dapat dari majalah ni... Punyalah banyak koleksi magazine mommy ni tapi alhamdulillah, keadaannya masih elok lagi, macam kat kedai... Punyalah mommy jaga walaupun ada anak kecik ni... Sumenya mommy susun dgn elok kat open rack.. Ni untuk yg 3 tahun kebelakangan ni jer.. yg sebelum2 tu mommy dah masukkan dalam kotak dan simpan dalam stor...






Tak rugi beli majalah2 ni.... Banyak info dan citer yg kita dapat... Nanti kalu dah banyak sangat boleh jual balik... Tapi so far, mommy tak penah juallah.. Sayang wooooo....




1 comments:

Zaidah on November 4, 2010 at 1:12 PM said...

banyaknyer koleksi mummy....rajim membaca...menambah info...

 

MOMMY DANISH & DANIA Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez