March 29, 2011

Main-main Di Laman Rumah...

Posted by Azira at 4:20 PM

Petang Ahad baru2 ni, saje jer lepaskan Danish dan Dania main2 di laman rumah... Inilah first lepaskan Dania di laman rumah sejak dah pandai berjalan ni... Bukan main seronok lagi budak2 tu... Lebih2 lagi Dania yg dah semakin tegap berjalan.. berjalan jer kejenya kesana ke sini.... Jatuh je, bangun, jatuh, bangun... Jarang dapat wat macam ni.. Weekdays, balik je dah lewat petang... Mommy dah bz dgn keje umah so tak sempat nak layan budak2 ni main kat luar... Weekend sibuk balik umah PIL... Kengkadang tu hujan pada waktu petang... Papepun... jom tengok gelagat 2 bradik ni main2....




0 comments:

 

MOMMY DANISH & DANIA Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez